maandag 26 januari 2015

Leuk dilemma!



Dilemma!

Ik heb mijn laptoptas af! En nu? Starten met het garen dat ik bij de haakgarage heb gekocht of toch eerst afmaken waarmee ik aan het werk ben??




Deze laptoptas heb ik gemaakt voor de tablet die ik voor mijn werk heb gekregen. Het bestaat uit stokjes, gehaakt met Phildar 4 en haaknaald 4,5. De binnentas heb ik gemaakt van een grijs fleece deken en een blauwe rits. Een overwinning op mijzelf, een rits inzetten met de naaimachine is me nu ook gelukt!


Zaterdag ben ik bij de http://www.dehaakgarage.nl/ in Meppel geweest! Geweldig, wat een mooie winkel, veel keus, heerlijk licht en je kunt er rustig heerlijk rondsnuffelen. Ik heb heel mooi garen (70 % merinowol en 30 % zijde) uitgezocht én ik weet ook al wat ik ervan ga haken!


Maar eerst nog even verder met mijn bloemen, nog twee te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten