woensdag 23 maart 2016

Eierdopje met tulpen.


Vaak ben ik nieuwsgierig hoe je iets moet haken en wil ik het gewoon graag leren zonder dat ik er meteen een heel project van wil maken. Zo ook het haken van een randje met tulpen. Dat wilde ik graag een keertje doen én kunnen!



Het patroon  komt van deze site Ellebel 5. Grappig hè! Ik gebruikte voor de kopjes van de tulpen een rood-roze-oranje gemengde bol katoen. Dat geeft een grappig effect, ieder tulpje is weer anders. Een leuk klein haakwerkje en ik weet hoe je tulpjes kunt haken ;-))




5 opmerkingen:

  1. Ja, dat snap ik, dat heb ik ook met die tulpjes! Ik wil dat ook eens proberen, maar daarom niet een potje. Dus goed idee van je eierdopje! En mooi effect met dat garen, knap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk! Gezellig eierdopje. Dat zal leuk staan op tafel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your egg cup is just adorable. I saw it on Annemarie's Haakblog Link Your STuff.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thank you for sharing in my link up last week.
    A New party is now open.

    BeantwoordenVerwijderen