maandag 23 mei 2016

Tunisch haken in strepen



Goed de smaak te pakken van tunisch haken!
Ik haakte al eerder een kussen met een ruitpatroon met deze haaktechniek, dat beschreef ik een paar weken geleden al hier.
Nu heb ik er een kussen bij gemaakt met strepen. Dit is veel gemakkelijker én minder telwerk om te maken vergeleken met het kussen met ruiten.
Bij elkaar vind ik het een leuk setje!



Grappig weer hè, dezelfde haaknaald en hetzelfde materiaal en toch ziet het er heel anders uit,
dat is mijn haakplezier!


Ik heb het gemaakt van ByClaire garen nummer 2.
Ik gebruikte een tunisch haaknaald en ik kocht het bij 
De haakgarage in Meppel.


10 opmerkingen:

  1. Mooi zo die twee kussen bij elkaar Marijke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kussens! Zeker een mooi setje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Grappig om te zien dat met dezelfde kleur garen je een heel ander effect krijgt. Deze 2 verdienen een mooi plekje!
    Fijne zondag.
    Groet, Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thank you for sharing at my party last week, a New party is open in the morning

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Moet je bij ieder driehoekje draadjes stoppen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei het is al een tijdje geleden, maar volgens mij wel. Wat een handige tip is om wat extra bolletjes te hebben, dan raken de draden niet zo in de war en het duidelijk neerleggen, bijv op een dienblad of iets dergelijks.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen