donderdag 24 november 2016

En weer... haakjuf aan de brei!



In oktober ging ik naar de Haak- en Breidagen in de Ijsselhallen in Zwolle! Een waar walhalla op wolgebied. Je kunt er bijna kwijlend rondlopen. Mooie materialen en mooie patronen, leuke mensen, kortom helemaal goed en een leuke gezellige dag.


Ik kocht onder andere deze strengen, Basic Sock Silk van Wol met Verve
Ik vind ze prachtig door de gemêleerde kleuren en het is heerlijk zacht en soepel materiaal. 
Daarmee ben ik aan het breien geslagen.
Aan de foto's kun je zien, dat ik moeite heb gehad om de kleuren mooi op de foto te krijgen met daglicht. De bovenste foto geeft de kleuren  niet helemaal goed weer, maar je kunt wel mooi de gemêleerdheid zien.
Vergelijkbare strengen kun je ook kopen bij De Haakgarage in Meppel.


Het wordt prachtig, maar het is een enorme klus, 
Breien met dit dunne garen gaat nog niet zo snel bij mij. Ik ga nog maar snel op zoek naar een haakwerkje voor erbij! 
Ik laat jullie weer weten wat het wordt!

2 opmerkingen:

  1. Mooie kleurtjes Marijke, wat ben je aan het breien ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor goede verhalen over de haak- en breidagen. Ik hoop dat ik er volgend jaar heen kan. Mooi garen!

    BeantwoordenVerwijderen