zondag 18 december 2016

Kleine slofjes, maar ook... wat doet het verschil in haaknaald!


Zin om eens iets totaal anders te haken, dat had ik.
Het werden deze kleine slofjes, gewoon met restjes Peruvian wol die nog in een la lagen.


Ik begon met haaknaald 6, dat is het middelste slofje. 
Maar ik vond dat slofje wat te grof worden, er bleven wat gaatjes tussen de steken in de slofjes en dat vond ik niet zo mooi. Daarna ben ik over gegaan op een veel kleinere haaknaald, nummer 4. 
Grappig om te zien wat een verschil in maat dat geeft hè! De wol was beide keren hetzelfde, alleen het formaat van da haaknaald verschilde. Het maakt wel een paar centimeter verschil per slofje.


Schattig hè!

Kooppatroon van Mamachee patterns.





4 opmerkingen:

  1. wat een schatjes, leuke kleurtjes ook !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zeker heel erg leuk! Ja, verschil in haaknaald kan soms behoorlijk in maat verschillen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So sweet! ♥ The recipients respectively moms will be very happy :-).
    ♫♪♫ Merry Christmas! ♫♪♫

    BeantwoordenVerwijderen