zondag 29 januari 2017

Golvensjaal is klaar!


Oei, wat lastig om in de winter mooie foto's te maken in de juiste kleuren... Maar de bovenste foto past het best qua kleur. Zo ziet de sjaal er in het echt ook uit.
Mijn golvensjaal is klaar en ik ben dik tevreden!


Zoals ik in het vorige blogberichtje al meldde is het patroon met prachtig garen van Lang gehaakt. Het garen heet Tosca light en het heeft een heel mooi kleurverloop. Ik haakte het met haaknaald 5.

Het patroon komt van Haak maar raak. Het is een gratis patroon, je kunt het zo op haar site vinden. Wat een verschil hè, haar materiaalgebruik en dat van mij, terwijl het patroon dus precies hetzelfde is! Die van haar is heel zomers en mijn sjaal doet veel meer winters aan. 
Dat maakt haken zo leuk!
Dit patroon is echt een aanrader, niet moeilijk en het haakt heerlijk weg.


En nu kan ik lekker weer aan iets nieuws beginnen!

Ps Het riempje om de sjaal is van De Haakfabriek, zij verkopen riempjes en labels met heel veel keuze! Deze riempjes zijn ook te koop bij De Haakgarage.


5 opmerkingen:

  1. Ik vind je sjaal waanzinnig mooi geworden!! Eigenlijk nog mooier dan het origineel. Maar dat komt misschien door je kleurgebruik die ik erg mooi vind.
    Lieve groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan ook zo balen van het slechte licht nu om foto's te maken. Toch zijn die van jouw sjaal erg geslaagd, ze geven een goede indruk. Ik vind 'm heel mooi, de kleuren zijn ook prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen